Zarząd firmy FLOS Marta Krynicka-Orzech - Marta Krynicka-Orzech, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Krynicka-Orzech (CEIDG)
Marta Krynicka-Orzech prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FLOS MARTA KRYNICKA-ORZECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MATEJKI 18, PL-35-064, RZESZÓW. Główny zakres działalności Marta Krynicka-Orzech to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP FLOS MARTA KRYNICKA-ORZECH: 7381983396. REGON FLOS MARTA KRYNICKA-ORZECH: 18065359600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Krynicka-Orzech
Więcej informacji o FLOS MARTA KRYNICKA-ORZECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.