Zarząd firmy FLORIAŃCZYK FILM STUDIO KAROLINA FLORIAŃCZYK - KAROLINA FLORIAŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA FLORIAŃCZYK (CEIDG)
KAROLINA FLORIAŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FLORIAŃCZYK FILM STUDIO KAROLINA FLORIAŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JĘDRZYCHOWSKA 8B, PL-65-385, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności KAROLINA FLORIAŃCZYK to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP FLORIAŃCZYK FILM STUDIO KAROLINA FLORIAŃCZYK: 5552136208. REGON FLORIAŃCZYK FILM STUDIO KAROLINA FLORIAŃCZYK: 52611699400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA FLORIAŃCZYK
Więcej informacji o FLORIAŃCZYK FILM STUDIO KAROLINA FLORIAŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.