Firma FLORIAN APITZ BEST BRANDS PR
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Numery rachunków bankowych |
PL16 1140 2004 0000 3302 7274 9475
|
Działalność PKD:
Firma FLORIAN APITZ BEST BRANDS PR została założona 2011-03-01 i obecnie mieści się przy BIAŁOŁĘCKA 198D, PL-03-253, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty budowlane dróg i autostrad, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, specjalistyczne roboty budowlane, usługi reklamowe, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FLORIAN APITZ BEST BRANDS PR (REGON 14282244000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.