Zarząd firmy FLORCZAK BOGUSŁAW CMD CLASSICAL MUSIC DISTRIBUTION - BOGUSŁAW FLORCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAW FLORCZAK (CEIDG)
BOGUSŁAW FLORCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FLORCZAK BOGUSŁAW CMD CLASSICAL MUSIC DISTRIBUTION, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZIELONOGÓRSKA 6, PL-45-323, OPOLE. Główny zakres działalności BOGUSŁAW FLORCZAK to Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP FLORCZAK BOGUSŁAW CMD CLASSICAL MUSIC DISTRIBUTION: 7541495028. REGON FLORCZAK BOGUSŁAW CMD CLASSICAL MUSIC DISTRIBUTION: 16031790000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAW FLORCZAK
Więcej informacji o FLORCZAK BOGUSŁAW CMD CLASSICAL MUSIC DISTRIBUTION
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję