Zarząd firmy Flint Group Polska - Koślicka Magdalena, członek zarządu
Koślicka Magdalena jest w zarządzie KRS FLINT GROUP POLSKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Koślicka Magdalena jest również w zarządzie FLINT GROUP POLSKA, która została założona 2004-05-21 i ma siedzibę przy KOŚCIELNA 8/10, PL-95-050, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI. KRS FLINT GROUP POLSKA zajmuje się sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja farb, lakierów i podobnych powłok, farb drukarskich i mas uszczelniających, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP FLINT GROUP POLSKA: 9471842387. REGON FLINT GROUP POLSKA: 47227180000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Koślicka Magdalena
Pozostali członkowie zarządu
Rafał Ernest Gawryszczak | członek zarządu | |
Karolina Anna Tomaszewska | członek zarządu | |
Klaudia Ewa Martelus | członek zarządu | |
Małgorzata Maria Janiszewska | członek zarządu |
Więcej informacji o FLINT GROUP POLSKA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.