Firma Flexvision
Adres | UL. JERZMANOWSKA 19H, PL-54-530, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | flextronics.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Poligrafia i reprodukcja zapisanych nośników informacji |
Numery rachunków bankowych |
PL91 1050 1575 1000 0090 8180 6631
PL83 1050 1575 1000 0090 8204 5395
PL90 1050 1575 1000 0090 8180 6649
PL66 2160 0003 2000 1599 1313 0001 |
Działalność PKD:
Firma FLEXVISION została założona 2008-03-26 i obecnie mieści się przy UL. JERZMANOWSKA 19H, PL-54-530, WROCŁAW. Główna działalność firmy to usługi związane z rozrywką i rekreacją. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują elementy i obwody drukowane, elektroniczne, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, programowanie, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, specjalistyczne projektowanie, usługi związane z filmami i nagraniami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Flexvision (REGON 02069868600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.