Zarząd firmy FLEXIBLE ART STUDIO MICHAŁ KOCIENIEWSKI - MICHAŁ KOCIENIEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MICHAŁ KOCIENIEWSKI (CEIDG)
MICHAŁ KOCIENIEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FLEXIBLE ART STUDIO MICHAŁ KOCIENIEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZOSA OKRĘŻNA 369, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności MICHAŁ KOCIENIEWSKI to Działalność związana z oprogramowaniem (PKD główne: 62.01.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP FLEXIBLE ART STUDIO MICHAŁ KOCIENIEWSKI: 9562205433. REGON FLEXIBLE ART STUDIO MICHAŁ KOCIENIEWSKI: 341212413.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MICHAŁ KOCIENIEWSKI
Więcej informacji o FLEXIBLE ART STUDIO MICHAŁ KOCIENIEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby