Adres | UL. MARYNARZY 3, PL-44-196, KNURÓW | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | biuro-ad.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe |
Numery rachunków bankowych |
PL22 1050 1298 1000 0090 8081 7605
PL75 1050 1298 1000 0090 8081 7621
PL97 1050 1298 1000 0090 8081 7613
|
Działalność PKD:
Firma FLEXER została założona 2020-02-05 i obecnie mieści się przy UL. MARYNARZY 3, PL-44-196, KNURÓW. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała działalność profesjonalna, produkcja sprzętu sportowego, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, usługi związane ze sportem, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-17.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Flexer (REGON 38547802200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.