Zarząd firmy FJORD HOUSE Domy Skandynawskie Piotr Wierzbowski - Piotr Wierzbowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Wierzbowski (CEIDG)
Piotr Wierzbowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FJORD HOUSE DOMY SKANDYNAWSKIE PIOTR WIERZBOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-21 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MORGOWA 4, PL-91-223, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Piotr Wierzbowski to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP FJORD HOUSE DOMY SKANDYNAWSKIE PIOTR WIERZBOWSKI: 7282583618. REGON FJORD HOUSE DOMY SKANDYNAWSKIE PIOTR WIERZBOWSKI: 36759928300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Wierzbowski
Więcej informacji o FJORD HOUSE DOMY SKANDYNAWSKIE PIOTR WIERZBOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych