Firma FIZJO-TLEN Krzysztof Sałata
Adres | UL. POZNAŃSKA 34, PL-62-090, KIEKRZ | |
Województwo | wielkopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | fizjo-tlen.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma FIZJO-TLEN KRZYSZTOF SAŁATA została założona 2021-10-01 i obecnie mieści się przy UL. POZNAŃSKA 34, PL-62-090, KIEKRZ. Główna działalność firmy to fizjoterapia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje informacyjne i dystrybucja treści, poligrafia i drukarstwo, pozostała telekomunikacja, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIZJO-TLEN Krzysztof Sałata (REGON 52006930200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.