Firma Fitplanner
| Adres | UL. MAZOWIECKA 11-49, PL-00-052, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | fitplanner.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność portali internetowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL53 1140 2004 0000 3702 7623 6054
PL37 1140 2004 0000 3402 7589 6407 |
Działalność PKD:
Firma FITPLANNER została założona 2015-10-26 i obecnie mieści się przy UL. MAZOWIECKA 11-49, PL-00-052, WARSZAWA. Główna działalność firmy to przetwarzanie danych i hostingowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność portali internetowych, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-06-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Fitplanner (REGON 36281739600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

