Adres | SZLAK 65-813, PL-31-153, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | fitlabs.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność portali internetowych |
Numery rachunków bankowych |
PL23 1090 2590 0000 0001 3255 5224
PL47 1090 2590 0000 0001 3214 2154
PL82 1090 2590 0000 0001 3271 2466
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma FITLABS została założona 2015-12-29 i obecnie mieści się przy SZLAK 65-813, PL-31-153, KRAKÓW. Główna działalność firmy to przetwarzanie danych i hostingowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, restauracje i placówki gastronomiczne, różny usługi indywidualne, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, szpitale, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Fitlabs (REGON 36334852600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.