Zarząd firmy FISH&WINE RESTAURANT&SUSHI BAR - MARCIN WALCZAK - MARCIN WALCZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-16
Działalność gospodarcza MARCIN WALCZAK (CEIDG)
MARCIN WALCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FISH&WINE RESTAURANT&SUSHI BAR - MARCIN WALCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAROLA SZYMANOWSKIEGO 411, PL-03-477, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARCIN WALCZAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP FISH&WINE RESTAURANT&SUSHI BAR - MARCIN WALCZAK: 1132473859. REGON FISH&WINE RESTAURANT&SUSHI BAR - MARCIN WALCZAK: 36126153100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN WALCZAK
Więcej informacji o FISH&WINE RESTAURANT&SUSHI BAR - MARCIN WALCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.