Zarząd firmy FISH MAX DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK - DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK (CEIDG)
DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FISH MAX DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GOŁYSKA 61, PL-43-430, OCHABY WIELKIE. Główny zakres działalności DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność związana ze sportem, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP FISH MAX DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK: 5481620410. REGON FISH MAX DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK: 072577309.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK
Więcej informacji o FISH MAX DOROTA PIETRASZEK-KRYJAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby