Zarząd firmy FIS PIOTR BARTOSZYN - PIOTR BARTOSZYN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR BARTOSZYN (CEIDG)
PIOTR BARTOSZYN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIS PIOTR BARTOSZYN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 17, PL-47-180, LIGOTA CZAMBOROWA. Główny zakres działalności PIOTR BARTOSZYN to Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich (PKD główne: 45.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIS PIOTR BARTOSZYN: 7471311074. REGON FIS PIOTR BARTOSZYN: 387881578.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR BARTOSZYN
Więcej informacji o FIS PIOTR BARTOSZYN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby