Sprawozdania finansowe First Clients Marynarska Point
Dane bilansowe FIRST CLIENTS MARYNARSKA POINT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 3 733 316,52 | 2 059 856,19 | 1 535 565,62 | 1 474 916,50 | 1 640 573,83 | 217 241,23 |
A. Aktywa trwałe | 117 149,13 | 255 938,79 | 267 896,95 | 73 649,67 | 53 765,10 | 45 494,93 |
B. Aktywa obrotowe | 3 616 167,39 | 1 803 917,40 | 1 267 668,67 | 1 401 266,83 | 1 586 808,73 | 171 746,30 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 3 733 316,52 | 2 059 856,19 | 1 535 565,62 | 1 474 916,50 | 1 640 573,83 | 217 241,23 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -7 148 710,11 | -8 244 439,84 | -9 000 208,26 | -10 603 512,86 | -9 473 551,15 | -10 724 993,00 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 10 882 026,63 | 10 304 296,03 | 10 535 773,88 | 12 078 429,36 | 11 114 124,98 | 10 942 234,23 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 7 845 863,11 | 9 495 582,05 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 686 390,79 | 491 821,87 | 10 084 895,86 | 11 606 989,09 | 11 111 641,79 | 10 939 751,04 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.