Zarząd firmy FIRMA WIELOBRANŻOWA ALEKSANDRA WALO - ALEKSANDRA WALO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-09-01
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA WALO (CEIDG)
ALEKSANDRA WALO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA WIELOBRANŻOWA ALEKSANDRA WALO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-06-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 39, PL-78-100, KOŁOBRZEG. Główny zakres działalności ALEKSANDRA WALO to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP FIRMA WIELOBRANŻOWA ALEKSANDRA WALO: 6711785808. REGON FIRMA WIELOBRANŻOWA ALEKSANDRA WALO: 38052945300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA WALO
Więcej informacji o FIRMA WIELOBRANŻOWA ALEKSANDRA WALO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych