Zarząd firmy FIRMA VERTI ROLL WALERIAN JERZY - JERZY WALERIAN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JERZY WALERIAN (CEIDG)
JERZY WALERIAN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA VERTI ROLL WALERIAN JERZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem MAZOWIECKA 60, PL-72-600, ŚWINOUJŚCIE. Główny zakres działalności JERZY WALERIAN to Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich (PKD główne: 45.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, przygotowywanie i podawanie napojów, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP FIRMA VERTI ROLL WALERIAN JERZY: 8551020126. REGON FIRMA VERTI ROLL WALERIAN JERZY: 810072679.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JERZY WALERIAN
Więcej informacji o FIRMA VERTI ROLL WALERIAN JERZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.