Zarząd firmy Firma Usługowo - Handlowa ZIBI Bieńkowski Zbigniew - ZBIGNIEW BIEŃKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ZBIGNIEW BIEŃKOWSKI (CEIDG)
ZBIGNIEW BIEŃKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ZIBI BIEŃKOWSKI ZBIGNIEW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1988-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem ARMII KRAJOWEJ 28, PL-34-300, ŻYWIEC. Główny zakres działalności ZBIGNIEW BIEŃKOWSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z pakowaniem, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność agencji reklamowych i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ZIBI BIEŃKOWSKI ZBIGNIEW: 5530000329. REGON FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ZIBI BIEŃKOWSKI ZBIGNIEW: 07009222300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ZBIGNIEW BIEŃKOWSKI
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ZIBI BIEŃKOWSKI ZBIGNIEW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.