Zarząd firmy Firma Usługowo-Handlowa Wioletta Kraszewska - Wioletta Kraszewska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wioletta Kraszewska (CEIDG)
Wioletta Kraszewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WIOLETTA KRASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PADEREWSKIEGO 2, PL-39-200, DĘBICA. Główny zakres działalności Wioletta Kraszewska to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WIOLETTA KRASZEWSKA: 8721013209. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WIOLETTA KRASZEWSKA: 18092136400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wioletta Kraszewska
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WIOLETTA KRASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.