Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WEST 2 JOLANTA ŻURAWSKA - JOLANTA ŻURAWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA ŻURAWSKA (CEIDG)
JOLANTA ŻURAWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WEST 2 JOLANTA ŻURAWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZESZOWSKA 24, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności JOLANTA ŻURAWSKA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WEST 2 JOLANTA ŻURAWSKA: 8862913754. REGON FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WEST 2 JOLANTA ŻURAWSKA: 38269563500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA ŻURAWSKA
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WEST 2 JOLANTA ŻURAWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.