Zarząd firmy Firma Usługowo Handlowa TYTAN Witold Lenkiewicz - Witold Lenkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Witold Lenkiewicz (CEIDG)
Witold Lenkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TYTAN WITOLD LENKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-06-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 7313, PL-36-002, JASIONKA. Główny zakres działalności Witold Lenkiewicz to Badanie rynku i opinii publicznej (PKD główne: 73.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TYTAN WITOLD LENKIEWICZ: 8131881301. REGON FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TYTAN WITOLD LENKIEWICZ: 180702805.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Witold Lenkiewicz
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA TYTAN WITOLD LENKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld