Zarząd firmy Firma Usługowo-Handlowa STOLARTEK Aneta Szeliga - Aneta Szeliga, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aneta Szeliga (CEIDG)
Aneta Szeliga prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STOLARTEK ANETA SZELIGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 208, PL-39-127, KLĘCZANY. Główny zakres działalności Aneta Szeliga to Produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa (PKD główne: 16.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych mebli, zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STOLARTEK ANETA SZELIGA: 8181504807. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STOLARTEK ANETA SZELIGA: 38474697000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Szeliga
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STOLARTEK ANETA SZELIGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach