Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STELOTECH PIOTR SZYMAJDA - PIOTR SZYMAJDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SZYMAJDA (CEIDG)
PIOTR SZYMAJDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STELOTECH PIOTR SZYMAJDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZCZECIŃSKA 39-41, PL-75-122, KOSZALIN. Główny zakres działalności PIOTR SZYMAJDA to Produkcja wyrobów formowanych na zimno (PKD główne: 24.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opakowań z metali , pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STELOTECH PIOTR SZYMAJDA: 6691191571. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STELOTECH PIOTR SZYMAJDA: 320700190.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SZYMAJDA
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA STELOTECH PIOTR SZYMAJDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby