Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SKI-SPORT STANISŁAW KĘPKA - STANISŁAW KĘPKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-12
Działalność gospodarcza STANISŁAW KĘPKA (CEIDG)
STANISŁAW KĘPKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SKI-SPORT STANISŁAW KĘPKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FELIKSA KAZIMIERZA POTOCKIEGO 2, PL-34-300, ŻYWIEC. Główny zakres działalności STANISŁAW KĘPKA to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SKI-SPORT STANISŁAW KĘPKA: 5531670724. REGON FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SKI-SPORT STANISŁAW KĘPKA: 24356366300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW KĘPKA
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA SKI-SPORT STANISŁAW KĘPKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.