Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Róża Anuszczyk - Róża Anuszczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Róża Anuszczyk (CEIDG)
Róża Anuszczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA RÓŻA ANUSZCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO 13A, PL-58-309, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności Róża Anuszczyk to Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.79.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA RÓŻA ANUSZCZYK: 8851083734. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA RÓŻA ANUSZCZYK: 02228001100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Róża Anuszczyk
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA RÓŻA ANUSZCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.