Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MOTO-KLINIKA SEBASTIAN WILCZYŃSKI - Sebastian Wilczyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sebastian Wilczyński (CEIDG)
Sebastian Wilczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MOTO-KLINIKA SEBASTIAN WILCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZWOLIŃSKIEGO 24, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Sebastian Wilczyński to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MOTO-KLINIKA SEBASTIAN WILCZYŃSKI: 8351353314. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MOTO-KLINIKA SEBASTIAN WILCZYŃSKI: 10106855700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sebastian Wilczyński
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MOTO-KLINIKA SEBASTIAN WILCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.