Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MILIO Marek Stanios - Marek Stanios, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Stanios (CEIDG)
Marek Stanios prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MILIO MAREK STANIOS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARATOŃSKA 1322, PL-26-600, RADOM. Główny zakres działalności Marek Stanios to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MILIO MAREK STANIOS: 9481267938. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MILIO MAREK STANIOS: 14250484500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Stanios
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MILIO MAREK STANIOS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.