Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK - MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK (CEIDG)
MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-05-13 i ma swoją siedzibę pod adresem ZDROJOWA 11A, PL-57-340, DUSZNIKI-ZDRÓJ. Główny zakres działalności MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK: 8831718589. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK: 02048051000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA MARTA PÓŁTORZYCKA-MAZUREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych