Zarząd firmy Firma Usługowo - Handlowa MARIMAX Igor Kietliński - IGOR KIETLIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IGOR KIETLIŃSKI (CEIDG)
IGOR KIETLIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA MARIMAX IGOR KIETLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ULICA STEFANA ŻEROMSKIEGO 11, PL-63-810, BOREK WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności IGOR KIETLIŃSKI to Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych (PKD główne: 46.46.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja konstrukcji metalowych i ich części, obróbka mechaniczna elementów metalowych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA MARIMAX IGOR KIETLIŃSKI: 6961301384. REGON FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA MARIMAX IGOR KIETLIŃSKI: 30144167100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IGOR KIETLIŃSKI
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA MARIMAX IGOR KIETLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może