Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA IZO-MBteam Marcin Bajorek - MARCIN BAJOREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN BAJOREK (CEIDG)
MARCIN BAJOREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA IZO-MBTEAM MARCIN BAJOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-10-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOCHNIEWICZA 31A, PL-38-340, BIECZ. Główny zakres działalności MARCIN BAJOREK to Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych (PKD główne: 43.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA IZO-MBTEAM MARCIN BAJOREK: 7381954785. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA IZO-MBTEAM MARCIN BAJOREK: 12288369200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN BAJOREK
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA IZO-MBTEAM MARCIN BAJOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.