Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA INFO-BUD MADEJ JAROSŁAW - JAROSŁAW MADEJ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW MADEJ (CEIDG)
JAROSŁAW MADEJ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA INFO-BUD MADEJ JAROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TKACZY ŚLĄSKICH 42A, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności JAROSŁAW MADEJ to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA INFO-BUD MADEJ JAROSŁAW: 6141465773. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA INFO-BUD MADEJ JAROSŁAW: 02017812000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW MADEJ
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA INFO-BUD MADEJ JAROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.