Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA TOMASZ MROCZEK - Tomasz Mroczek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Mroczek (CEIDG)
Tomasz Mroczek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA TOMASZ MROCZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KROTOSZYŃSKA 160, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności Tomasz Mroczek to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA TOMASZ MROCZEK: 6211316097. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA TOMASZ MROCZEK: 25048287300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Mroczek
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EWA TOMASZ MROCZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych