Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA CEL NA DRINK MIKOŁAJ CELMER - MIKOŁAJ CELMER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIKOŁAJ CELMER (CEIDG)
MIKOŁAJ CELMER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA CEL NA DRINK MIKOŁAJ CELMER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻYTNIA 71A72, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności MIKOŁAJ CELMER to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność agencji reklamowych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA CEL NA DRINK MIKOŁAJ CELMER: 8883036442. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA CEL NA DRINK MIKOŁAJ CELMER: 36996795700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIKOŁAJ CELMER
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA CEL NA DRINK MIKOŁAJ CELMER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach