Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA BARBARA SZEWCZYK - BARBARA SZEWCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-05-01
Działalność gospodarcza BARBARA SZEWCZYK (CEIDG)
BARBARA SZEWCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA BARBARA SZEWCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-02-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 422, PL-25-604, KIELCE. Główny zakres działalności BARBARA SZEWCZYK to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA BARBARA SZEWCZYK: 9590950350. REGON FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA BARBARA SZEWCZYK: 29065634200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA SZEWCZYK
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA BARBARA SZEWCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych