Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO MOTO KACZOROWSKI SŁAWOMIR - Sławomir Kaczorowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Kaczorowski (CEIDG)
Sławomir Kaczorowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO MOTO KACZOROWSKI SŁAWOMIR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-01-06 i ma swoją siedzibę pod adresem 9, PL-22-105, KOZA-GOTÓWKA. Główny zakres działalności Sławomir Kaczorowski to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO MOTO KACZOROWSKI SŁAWOMIR: 5631405737. REGON FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO MOTO KACZOROWSKI SŁAWOMIR: 06043415700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Kaczorowski
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO MOTO KACZOROWSKI SŁAWOMIR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w