Zarząd firmy FIRMA USŁUGOWA SZYM-BUD Szymon Marciniak, Sklep Monopolowy EL PATI Szymon Marciniak - Szymon Marciniak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-18
Działalność gospodarcza Szymon Marciniak (CEIDG)
Szymon Marciniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWA SZYM-BUD SZYMON MARCINIAK, SKLEP MONOPOLOWY EL PATI SZYMON MARCINIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWLANYCH 16, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności Szymon Marciniak to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi. NIP FIRMA USŁUGOWA SZYM-BUD SZYMON MARCINIAK, SKLEP MONOPOLOWY EL PATI SZYMON MARCINIAK: 6932127802. REGON FIRMA USŁUGOWA SZYM-BUD SZYMON MARCINIAK, SKLEP MONOPOLOWY EL PATI SZYMON MARCINIAK: 02151584800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szymon Marciniak
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.