Zarząd firmy Firma Usługowa - Handlowa MAX Stępień-Melnyk Małgorzata - Małgorzata Stępień-Melnyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-13
Działalność gospodarcza Małgorzata Stępień-Melnyk (CEIDG)
Małgorzata Stępień-Melnyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWA - HANDLOWA MAX STĘPIEŃ-MELNYK MAŁGORZATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPACEROWA 2, PL-58-535, MIŁKÓW. Główny zakres działalności Małgorzata Stępień-Melnyk to Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych (PKD główne: 87.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. NIP FIRMA USŁUGOWA - HANDLOWA MAX STĘPIEŃ-MELNYK MAŁGORZATA: 6111534498. REGON FIRMA USŁUGOWA - HANDLOWA MAX STĘPIEŃ-MELNYK MAŁGORZATA: 020091458.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Stępień-Melnyk
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWA - HANDLOWA MAX STĘPIEŃ-MELNYK MAŁGORZATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.