Zarząd firmy Firma Usługowa Biuro Turystyczne TRAPER Alicja Mironowska - ALICJA MIRONOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALICJA MIRONOWSKA (CEIDG)
ALICJA MIRONOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA USŁUGOWA BIURO TURYSTYCZNE TRAPER ALICJA MIRONOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSKARA KOLBERGA 12, PL-81-881, SOPOT. Główny zakres działalności ALICJA MIRONOWSKA to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. NIP FIRMA USŁUGOWA BIURO TURYSTYCZNE TRAPER ALICJA MIRONOWSKA: 5850005788. REGON FIRMA USŁUGOWA BIURO TURYSTYCZNE TRAPER ALICJA MIRONOWSKA: 19056462000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALICJA MIRONOWSKA
Więcej informacji o FIRMA USŁUGOWA BIURO TURYSTYCZNE TRAPER ALICJA MIRONOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.