Zarząd firmy Firma Transportowo-Usługowa AR TRANS Anita Ziębińska-Nowak - Anita Ziębińska-Nowak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anita Ziębińska-Nowak (CEIDG)
Anita Ziębińska-Nowak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA AR TRANS ANITA ZIĘBIŃSKA-NOWAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZKOLNA 19C, PL-73-108, KOBYLANKA. Główny zakres działalności Anita Ziębińska-Nowak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA AR TRANS ANITA ZIĘBIŃSKA-NOWAK: 8541347920. REGON FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA AR TRANS ANITA ZIĘBIŃSKA-NOWAK: 32027486000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anita Ziębińska-Nowak
Więcej informacji o FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA AR TRANS ANITA ZIĘBIŃSKA-NOWAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.