Zarząd firmy FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ANITA BRONOWSKA - ANITA BRONOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-01
Działalność gospodarcza ANITA BRONOWSKA (CEIDG)
ANITA BRONOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ANITA BRONOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE SPÓŁDZIELCZE 1145, PL-31-944, KRAKÓW. Główny zakres działalności ANITA BRONOWSKA to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ANITA BRONOWSKA: 6771689451. REGON FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ANITA BRONOWSKA: 120120085.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANITA BRONOWSKA
Więcej informacji o FIRMA TRANSPORTOWO USŁUGOWA ANITA BRONOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.