Firma Firma T.P.H.U WRZOS Hanna Putra-Johansson
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma FIRMA T.P.H.U WRZOS HANNA PUTRA-JOHANSSON została założona 1999-04-20 i obecnie mieści się przy PL. PLAC ZWYCIĘSTWA 18, PL-19-500, GOŁDAP. Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-29. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, usługi związane z leśnictwem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Firma T.P.H.U WRZOS Hanna Putra-Johansson (REGON 51083794400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?