Zarząd firmy Firma Szkoleniowo-Usługowa Adam Margalski - Adam Margalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Margalski (CEIDG)
Adam Margalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA ADAM MARGALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RADOMSKA 1A, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności Adam Margalski to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z betonu, gipsu i cementu, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura i inne. NIP FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA ADAM MARGALSKI: 7441157220. REGON FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA ADAM MARGALSKI: 36176571100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Margalski
Więcej informacji o FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA ADAM MARGALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.