Zarząd firmy FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY INŻ. PIOTR WŁODARZ - PIOTR WŁODARZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR WŁODARZ (CEIDG)
PIOTR WŁODARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY INŻ. PIOTR WŁODARZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CICHA 39, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności PIOTR WŁODARZ to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu do użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu (tele)komunikacyjnego i inne. NIP FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY INŻ. PIOTR WŁODARZ: 9541582478. REGON FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY INŻ. PIOTR WŁODARZ: 276790790.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR WŁODARZ
Więcej informacji o FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ZAKŁAD ELEKTROINSTALACYJNY INŻ. PIOTR WŁODARZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.