Zarząd firmy FIRMA SPRZĄTAJĄCA CZYŚCIOCH MONIKA PILARSKA - MONIKA PILARSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MONIKA PILARSKA (CEIDG)
MONIKA PILARSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA SPRZĄTAJĄCA CZYŚCIOCH MONIKA PILARSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 40, PL-67-231, CZERNA. Główny zakres działalności MONIKA PILARSKA to Niespecjalistyczne sprzątanie budynków (PKD główne: 81.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: czyszczenie kominów i palenisk, pieców, przewodów wentylacyjnych, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność usługowa związana z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją, pozostała działalność związana ze sprzątaniem, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni i inne. NIP FIRMA SPRZĄTAJĄCA CZYŚCIOCH MONIKA PILARSKA: 6932084978. REGON FIRMA SPRZĄTAJĄCA CZYŚCIOCH MONIKA PILARSKA: 364536684.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA PILARSKA
Więcej informacji o FIRMA SPRZĄTAJĄCA CZYŚCIOCH MONIKA PILARSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio