Firma FIRMA REKLAMOWA MODUŁ JOANNA PAWŁOWSKA (wspólnik spółki cywilnej)
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma FIRMA REKLAMOWA MODUŁ JOANNA PAWŁOWSKA (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) została założona 2010-08-09 i obecnie mieści się przy UL. SŁONECZNA 1, PL-83-200, RYWAŁD. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, gotowe wyroby metalowe, obróbka metali i powłok, poligrafia i drukarstwo, pomoc społeczna bez noclegów, pozostała działalność profesjonalna, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne projektowanie, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIRMA REKLAMOWA MODUŁ JOANNA PAWŁOWSKA (wspólnik spółki cywilnej) (REGON 22106394300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.