Zarząd firmy Firma Produkcyjno-Usługowo-HandlowaDOTO Kasznicki Tomasz - TOMASZ KASZNICKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KASZNICKI (CEIDG)
TOMASZ KASZNICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWADOTO KASZNICKI TOMASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-06-23 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. GEN. LEOPOLDA OKULICKIEGO 17, PL-35-206, RZESZÓW. Główny zakres działalności TOMASZ KASZNICKI to Produkcja metalowych elementów stolarki budowlanej (PKD główne: 25.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, zakładanie stolarki budowlanej, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWADOTO KASZNICKI TOMASZ: 7721545118. REGON FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWADOTO KASZNICKI TOMASZ: 590277240.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KASZNICKI
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWADOTO KASZNICKI TOMASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.