Zarząd firmy FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA RATMAS KONDEJA RYSZARD - RYSZARD KONDEJA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza RYSZARD KONDEJA (CEIDG)
RYSZARD KONDEJA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA RATMAS KONDEJA RYSZARD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem RADOMSKA 11, PL-26-903, BRZÓZA. Główny zakres działalności RYSZARD KONDEJA to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA RATMAS KONDEJA RYSZARD: 8121039028. REGON FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA RATMAS KONDEJA RYSZARD: 67082631000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się RYSZARD KONDEJA
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA RATMAS KONDEJA RYSZARD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.