Zarząd firmy Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa OMNIS Andrzej Łukasiak - Andrzej Łukasiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Łukasiak (CEIDG)
Andrzej Łukasiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA OMNIS ANDRZEJ ŁUKASIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOSSAKA 14, PL-42-580, WOJKOWICE. Główny zakres działalności Andrzej Łukasiak to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży dzianej, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA OMNIS ANDRZEJ ŁUKASIAK: 6252187998. REGON FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA OMNIS ANDRZEJ ŁUKASIAK: 240316562.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Łukasiak
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA OMNIS ANDRZEJ ŁUKASIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.