Zarząd firmy FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA NETKOM Marek Hamala - Marek Hamala, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Hamala (CEIDG)
Marek Hamala prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA NETKOM MAREK HAMALA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem 231, PL-39-102, LUBZINA. Główny zakres działalności Marek Hamala to Pozostała działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, bezprzewodowej i satelitarnej (PKD główne: 61.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA NETKOM MAREK HAMALA: 8181505480. REGON FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA NETKOM MAREK HAMALA: 180035579.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Hamala
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA NETKOM MAREK HAMALA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio